E-VEIKALA LIETOŠANAS NOTEIKUMI
Mājas lapas īpašnieks ir SIA "PRO-EKO" (turpmāk tekstā "uzņēmums" ), reģistrācijas Nr. 40203287462, juridiskā adrese Rīga, Caunes iela 10 K1-80, LV -1006. Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar mājas lapas lietošanu vai noteikumiem, lūdzu, sazināties ar mums, izmantojot kontaktu formu, vai rakstiet mums uz e-pastu – [email protected]. Mājas lapas saturs ir uzņēmuma īpašums, jebkādas informācijas pārpublicēšana vai izmantošana ir jāsaskaņo ar uzņēmumu. Visas tiesības ir aizsargātas.
Izmantojot SIA "PRO-EKO" interneta veikalu www.proeko.lv, Jūs apliecināt, ka Jūs piekrītat interneta veikala lietošanas noteikumiem.
Vispārīgie noteikumi
Apstiprināti 12.04.2024
1. DARBĪBAS JOMA
1.1. Pārdošanas līguma (turpmāk – Līgums) vispārīgie
noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka SIA “PRO-EKO” (turpmāk – Pārdevējs) un
jebkura SIA “PRO-EKO” klienta (turpmāk – Klients) kā pircēja pirkuma darījuma
vispārīgos noteikumus un nosacījumus.
1.2. Iegādājoties preces Interneta veikalā, Jūs apliecināt,
ka esat iepazinies un piekrītat Distances līguma noteikumiem.
1.3 Pārdevējs un Klients (turpmāk kopā – Puses, katrs
atsevišķi - Puse) papildu šiem noteikumiem var vienoties par īpašiem sadarbības
noteikumiem (turpmāk - Speciālie noteikumi), kas satur Pārdevēja piedāvātos un
Klienta apstiprinātos specifiskos noteikumus.
1.4 Visi uz Noteikumu un/vai Speciālo noteikumu pamata
izstrādātie dokumenti uzskatāmi par Līguma neatņemamu sastāvdaļu.
1.5 Pirkumu interneta veikalā var veikt jebkurš Pircējs -
pirkuma veikšanai nav nepieciešama reģistrācija.
1.6. Visas preču cenas ir norādītas EIRO (€), iekļaujot PVN
(21%). Izmaksas par preču piegādi nav iekļautas preces cenā un par preču
piegādi un tās izmaksām vienojas atsevišķi.
1.7. Pārdevējs ir tiesīgs veikt grozījumus Noteikumos vai
papildināt tos, par to elektroniski paziņojot klientam uz Speciālajos
noteikumos norādīto elektroniskā pasta adresi. Spēkā esošā Noteikumu versija ir
pieejama Pārdevēja mājaslapā www.proeko.lv
sadaļā NOTEIKUMI un ir saistoša Pusēm bez parakstīšanas.
1.8. Aktuālā Noteikumu redakcija stājas spēkā sākot ar
nākamo mēnesi pēc noteikumu publicēšanas Pārdevēja mājaslapā www.proeko.lv un
paziņojuma par jauno redakciju nosūtīšanas Klientam. Līdz Noteikumu spēkā
stāšanās brīdim Pušu tiesiskās attiecības, kas izriet no Līguma, regulē
iepriekšējā Noteikumu redakcija.
2. VIENOŠANĀS PAR SPECIĀLAJIEM NOTEIKUMIEM
2.1. Lai vienotos par specifisku papildu noteikumu
piemērošanu, Klients nosūta pieprasījumu (turpmāk – Pieprasījums) uz Pārdevēja
elektroniskā pasta adresi: [email protected], Speciālo noteikumu
sagatavošanai un noslēgšanai. Pēc Pieprasījuma saņemšanas, Pārdevējs var
pieprasīt no Klienta nepieciešamo informāciju Speciālo noteikumu sagatavošanai.
2.2. Pēc Klienta Pieprasījuma un sniegtās informācijas, Pārdevējs
sagatavo Speciālo noteikumu piedāvājumu uz konkrētu laika posmu vai konkrētam
Klienta pasūtījumam.
2.3. Speciālo noteikumu sagatavošanas gadījumā Līgums stājas
spēkā brīdī, kad Pušu paraksttiesīgās personas ir parakstījušas Speciālos
noteikumus. Pēc Līguma stāšanās spēkā Klients veic pasūtījumu(s), atbilstoši
Noteikumos aprakstītajai kārtībai.
2.4. Ja Puses nenoslēdz vienošanos par Speciālajiem
noteikumiem, Pušu attiecības regulē tikai šie Noteikumi, kā arī Latvijas
Republikas normatīvie akti.
3. PASŪTĪJUMA VEIKŠANA
3.1. Klients pasūta preci, iesniedzot Pārdevējam rakstveida
pasūtījumu (turpmāk – Pasūtījums), norādot tajā preces, to daudzumu, piegādes
vietu (Preču piegādes nosacījumi tiek precizēti atsevišķi).
3.2. Lai pasūtītu preces, sadaļā "E-VEIKALS"
izvēlieties preču kategoriju un attiecīgajā kategorijā izvēlieties preci, kuru
vēlaties pasūtīt vai iegādāties.
3.3 Pievienojiet to pirkuma grozam, spiežot pogu
"Ielikt grozā" (pirkumu groza saturs redzams mājaslapas labajā pusē).
3.4. Kad esat atlasījis preces, kuras vēlaties iegādāties,
zem pirkuma groza spiediet pogu ‘’Pasūtīt’’.
3.5 Lai pabeigtu pasūtījuma noformēšanu, aizpildiet
nepieciešamos laukus, obligāti aizpildāmie lauki atzīmēti ar zvaigznīti (*) (vārds, uzvārds, e-pasta adrese un tālrunis),
kā arī izvēlēties Jums ērtāko pasūtījuma saņemšanas veidu. Pārbaudiet ievadītos
datus un nospiediet “Pasūtīt’’. Pēc pasūtījuma veikšanas e-pastā saņemsiet
pasūtījuma apstiprinājumu un rēķinu.
3.6. Ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc Pasūtījuma saņemšanas, Pārdevējs
apstiprina tā reģistrāciju vai noraida Pasūtījumu, ja Pasūtījuma izpilde nav
iespējama, nenorādot iemeslu.
3.7. Ja uz Pasūtījumu, ņemot vērā tā saturu un apjomus, Pārdevējs
var piedāvāt Klientam izdevīgākas cenas, nākamajā darba dienā pēc Pasūtījuma
reģistrēšanas vai vienojoties par citu termiņu, Klientam tiek nosūtīts
atbilstošs Pārdevēja komercpiedāvājums (turpmāk – Komercpiedāvājums). Ja
Komercpiedāvājumā nav noteikts citādi, tad tas ir spēkā 30 kalendārās dienas no
tā nosūtīšanas dienas. Šādā gadījumā Pasūtījums tiek uzskatīts par noformētu
dienā, kad Klients ir apstiprinājis Komercpiedāvājumu.
3.8. Ja Pasūtījuma ietvaros nav iespējams sagatavot
Komercpiedāvājumu, Pasūtījumu noformē, piemērojot Pārdevēja mājaslapā
pieejamajos katalogos norādītās cenas.
3.9. Pasūtījuma izpilde Pārdevējam ir saistoša no dienas,
kad Pasūtījums ir reģistrēts un/vai ir saņemts Komercpiedāvājuma
apstiprinājums.
3.10. Ja apstiprināts Pasūtījums tehniski nav atrisināms un
izpildāms, Pārdevējs nekavējoties par to informē Klientu. Šāds Pasūtījums nav
saistošs Pārdevējam un Klientam nav tiesību prasīt tā izpildi.
3.11. Pēc Pasūtījuma veikšanas Klientam nav tiesību
atteikties no preču iegādes, ja vien netiek panākta Pušu abpusēja vienošanās
par Pasūtījuma anulēšanu.
3.12. Ja Pasūtījumā ir preces, kas nav Pārdevēja noliktavā, Pārdevējs,
apstiprinot pasūtījumu, ir tiesīgs noteikt citu šādu preču piegādes gala
termiņu, kā arī noteikt Klientam pienākumu veikt pilnīgu vai daļēju šāda
Pasūtījuma priekšapmaksu.
4. KONFIDENCIALITĀTE
4.1. Šī Līguma, tostarp Vispārējo un Speciālo noteikumu,
izpratnē konfidenciāla un trešajām pusēm neatklājama informācija ir: jebkura
konfidenciāla rakstura informācija un dati, kas pieejami Klientam
(ieskaitot Klienta pasūtījumu vai Pārdevēja
Komercpiedāvājuma saturu), kā arī šī Līguma saturs un jebkāda cita informācija,
kas apzīmēta kā konfidenciāla.
4.2. Konfidencialitātes noteikumiem ir spēkā šī līguma darbības
laikā un gadu pēc tā izbeigšanas, neatkarīgi no iemesla.
4.3. Mājas lapas saturs ir uzņēmuma īpašums, jebkādas
informācijas pārpublicēšana vai izmantošana ir jāsaskaņo ar uzņēmumu. Visas
tiesības ir aizsargātas.
5. PREČU CENAS
5.1. Pārdevēja piedāvāto preču cenas ir noteiktas katalogos,
kas pieejami Pārdevēja mājaslapā WWW.PROEKO.LV .
5.2. Ņemot vērā preču saturu un apjomus/daudzumus Klienta
pasūtījumā, Pārdevējs ir tiesīgs izteikt Komercpiedāvājumu ar cenām, kas
atšķiras no katalogā norādītajām. Taču šādas Pārdevēja Komercpiedāvājumā
minētās cenas attiecas tikai un vienīgi uz tajā norādītajām precēm
(specifikācijām un daudzumiem) un ir spēkā tikai gadījumā, ja Klients to
akceptējis Pārdevēja norādītajā termiņā.
5.3. Ja Pārdevējs neizsniedz speciālu Komercpiedāvājumu, tad
tiek piemērotas katalogos norādītās cenas, kuras ir spēkā uz Klienta Pasūtījuma
iesniegšanas dienu.
5.4. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā veikt cenu
izmaiņas katalogos, kā arī jebkādas citas izmaiņas katalogos saistībā ar
informāciju par precēm. Izmaiņas neattiecas uz jau apstiprinātiem Pasūtījumiem.
6. PIEGĀDES NOTEIKUMI
6.1. Ja apstiprinātā Pasūtījuma noteikumos nav noteikts
citādi, Pasūtījuma piegāde notiek saskaņā ar Pārdevēja izstrādātajiem
maršrutiem un piegādes laiks saskaņā ar vienošanos un izvēlētā piegādes veida.
6.2. Ja Puses ir vienojušās, ka Klients pasūtītās preces
saņems Pārdevēja noliktavā, Klients tās izņem Pārdevēja noliktavā Pasūtījumā
noteiktajā termiņā, vai, ja tas nav noteikts, 3 (trīs) nedēļu laikā no Pārdevēja
paziņojuma par preču pienākšanu Pārdevēja noliktavā.
6.2.1. Ja noteiktais Pasūtījuma saņemšanas termiņš netiek
ievērots, Pārdevējs ir tiesīgs par katru šāda termiņa kavēšanas dienu piemērot
maksu par Pasūtījuma uzglabāšanu noliktavā – EUR 10 (desmit) par katru
noliktavā uzglabāto dienu.
6.3. Pārdevējs var vienpusēji apturēt jebkura Pasūtījuma
piegādi, ja Klients nav pilnībā apmaksājis Speciālajos noteikumos saskaņoto
priekšapmaksas summu vai, ja Klients kavē Pārdevēja piestādīto rēķinu apmaksu. Pārdevējam
ir tiesības vienpusēji ieskaitīt jebkurus Klienta maksājumus vispirms esošo
neapmaksāto summu segšanai un tikai tad attiecīgā Pasūtījuma apmaksai.
6.5. Puses par piegādes termiņu vienojas atsevišķi
nestandarta Pasūtījumu izpildes gadījumā, kur piegādājamās kravas garums
pārsniedz 6 m, vai smagu kravu piegādes gadījumā, kad ir nepieciešama īpaša
izkraušanas iekārta.
6.6. Gadījumos, kad Pasūtījuma izpildei preču iekraušanai
vai izkraušanai ir nepieciešams īpašs aprīkojums vai ir jebkādas citas īpašas
vajadzības, šādas izmaksas tiek pierēķinātas Pasūtījuma cenai.
6.7. Pusēm nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc
šādas informācijas uzzināšanas, jāpaziņo otrai Pusei par iespēju, ka preču
piegāde/izņemšana var kavēties, kā arī jāinformē par aizkavēšanās iemesliem un
iespējamo jauno piegādes/izņemšanas datumu.
6.8. Plānotās piegādes kavēšanās, ja par to paziņots
Klientam, nedod tiesības Klientam izvirzīt prasības Pārdevējam un/vai atcelt
Pasūtījumu.
6.9. Ja Puses nevienojas par piegādes noteikumiem, piegāde
tiek veikta Pārdevēja norādītā noliktavā.
7. PRECES PIEŅEMŠANA UN PĀRBAUDE
7.1. Piegādāto preču nodošana un pieņemšana tiek noformēta
ar abpusēju preču pavadzīmes parakstīšanu.
7.1.1. Rēķins var tikt sagatavots arī elektroniski, kas ir
derīgs bez paraksta, saskaņā ar likumu "Par grāmatvedību" 7.1. pantu.
7.2. Klients Pasūtījumā norāda personu, kas Klienta
norādītajā piegādes adresē vai Pārdevēja noliktavā ir tiesīga pieņemt preces un
parakstīt dokumentus par preču saņemšanu. Ja Pasūtījumā netiek norādīta
konkrēta persona, kas tiesīga pieņemt preces, Pārdevējs ir tiesīgs nodot preces
jebkuram Klienta pārstāvim, neprasot uzrādīt īpašu pilnvarojumu, atbildību par
to uzņemas pats Klients.
7.3. Saņemot preci, Klienta pārstāvis nekavējoties rūpīgi
pārbauda, vai preces, to daudzums, komplektācija un marķējums atbilst preču
pavadzīmei, un vai precēm (iepakojumiem) nav vizuālu bojājumu.
7.4. Parakstot preču pavadzīmi, Klients apstiprina preču
atbilstību Noteikumu 7.3.punktā noteiktajam, un turpmāk neizvirza jebkādas
pretenzijas par apstiprināto.
7.5. Preču neatbilstības (kvalitātes prasībām un/vai
tehniskajai specifikācijai) gadījumā Klientam ir tiesības atgriezt vai samainīt
preci, ievērojot šo Noteikumu 11. sadaļā noteikto kārtību.
7.6. Parakstot preču pavadzīmi, viss risks par preces
bojājumu, zaudējumu vai bojāeju un atbildība par preču glabāšanu pāriet
Klientam.
7.7. Ja Klients preci iegādājas ar mērķi to tālāk realizēt
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma subjektiem, Klients pilnībā atbild pret
patērētājiem saistībā ar jebkuriem to prasījumiem par preču neatbilstību.
8. PREČU ATGRIEŠANA
8.1. Pusēm savstarpēji vienojoties, Klients var atgriezt Pārdevējam
preces par iepriekš atrunātu atgriešanas vērtību, par kuru šajā gadījumā
samazinās Klienta maksāšanas saistības pret Pārdevēju. Preču atgriešana ir
iespējama tikai saskaņojot to ar Pārdevēja pārdošanas menedžeri, pretējā
gadījumā Klienta maksāšanas saistības nesamazinās.
8.2. Pārdevējs var pieņemt Klienta atgriezto preci par
samazinātu vērtību, ņemot vērā Pārdevējam radušās izmaksas saistībā ar
transportēšanu un citiem pasākumiem, kas veikti attiecībā uz konkrēto preci,
vienpusēji nosakot cenas samazinājumu, bet ne vairāk par 20% no sākotnējās
vērtības.
8.3. Par atgriešanas transporta izmaksām ir atbildīga tā
Puse, kas atgriež preci. Piegādei jāpievieno atgriešanas pavadzīme, kurā
jāuzrāda šāda informācija: (1.) personas, ar kuru saskaņota atgriešana, vārds;
(2.) atgriešanas iemesls; (3.) pareizs preces nosaukums un daudzums; (4.) Pārdevēja
pavadzīmes vai rēķina numurs; (5.) Pasūtījuma numurs.
8.4. Atgriešanai tiek pieņemtas tikai tās preces, kuras ir
derīgas tālākai pārdošanai un ir ražotāju oriģinālajos iepakojumos.
Tālākpārdošanas iespēju novērtē Pārdevēja speciālists.
9. PASŪTĪJUMU APMAKSA
9.1. Klients maksā Pārdevējam par Pasūtījumu saskaņā ar Pārdevēja
izrakstīto rēķinu vai preču pavadzīmi, atbilstoši Speciālajos noteikumos vai
Pasūtījumā norādītajiem apmaksas noteikumiem un termiņiem.
9.2. Pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt no Klienta pilnīgu vai
daļēju priekšapmaksu par precēm pirms Pasūtījuma izpildes uzsākšanas vai pirms
preču nodošanas Klientam.
9.3. Pasūtījums ir uzskatāms par apmaksātu dienā, kad
maksājums ir ieskaitīts Pārdevēja bankas norēķinu kontā.
9.4. Ja Klients neapmaksā rēķinu noteiktajā termiņā, Pārdevējs
ir tiesīgs pieprasīt un saņemt no Klienta nokavējuma procentus 0,2% no kavētās
summas par katru kavējuma dienu. Klienta maksājumi tādā gadījumā vispirms tiek
ieskaitīts procentu samaksai, bet pēc tam pamatparāda dzēšanai.
9.5. Maksājumu nokavējuma gadījumā Pārdevējs ir tiesīgs
nodot lietu par ārpustiesas parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējiem. Klients
šādā gadījumā atlīdzina Pārdevējam ar šādu pakalpojumu saņemšanu saistītos
izdevumus.
11. GARANTIJA
11.1. Ja tiek konstatēta preču neatbilstība kvalitātes
prasībām un/vai tehniskajai specifikācijai, Klients nekavējoties, bet ne vēlāk
kā 1 (viena) mēneša laikā no Pasūtījuma nodošanas brīža, nosūta Pārdevējam
rakstveida paziņojumu, norādot Pasūtījumā ietverto preču neatbilstību vai
defektu, Pasūtījuma numuru un preču pavadzīmes numuru, pievienojot tam
neatbilstošās /defektīvās preces.
11.2. Pārdevējs izskata Klienta paziņojumu iespējami īsā
laika posmā un informē Klientu par paziņojuma pamatotību. Ja paziņojums ir
pamatots, Pārdevējs informē par neatbilstošās preces nomaiņu vai preču vērtības
atlīdzināšanu.
11.3. Preces, kuru defekti ir radušies pēc to nodošanas
Klientam, it īpaši, ja trūkumus nevarēja nepamanīt preču nodošanas Klientam
brīdī, netiek apmainītas un Pārdevējs neatlīdzina to vērtību.
11.4. Visos gadījumos Pārdevēja atbildība par preču
defektiem, trūkumiem un neatbilstību specifikācijai ir aprobežota ar attiecīgo
defektīvo un/vai neatbilstošo preču vērtību vai preču apmaiņu, un Pārdevējs nav
atbildīgs Klientam vai trešajām personām par jebkādiem tiešiem vai netiešiem
zaudējumiem uz iepriekš minētā pamata.
11.5. Pārdevēja piegādātajām precēm ir spēkā ražotāja
kvalitātes garantija preču ražotāja dotajā apmērā un termiņā. Garantijas
termiņa beigas skaita no dienas, kad preces nodotas Klientam, taču garantija ir
spēkā tikai pie nosacījuma, ka Klients ir izpildījis visas savas maksāšanas
saistības pret Pārdevēju.
11.6. Katrai no precēm ir piemērojami tās ražotāja noteiktie
garantijas noteikumi (atrodami preces ražotāju mājas lapās vai tos var saņemt
pēc atsevišķa pieprasījuma).
11.7. Klientam laicīgi
un pienācīgi jāiepazīstas ar ražotāja garantijas nosacījumiem. Pirms
Pasūtījuma veikšanas. Veicot Pasūtījumu, Klients akceptē ražotāja garantijas
noteikumus. Pārdevējs nav atbildīgs par ražotāja garantijas noteikumu izpildi.
Garantija ir spēkā tikai tad, ja ir ievēroti preču garantijas noteikumi, it
īpaši attiecībā uz preču lietošanu un uzstādīšanu.
11.8. Garantija neattiecas uz preču darbības traucējumiem
vai bojājumiem, kuri radušies tādu iemeslu dēļ kā, piemēram, dabisks
nolietojums iekārtas mehānismos, baterijām, iekārtu uzstādīšana vai regulēšana,
kas neatbilst ražotāja norādījumiem vai instrukcijām. Preci uzstādījusi
persona, kurai nav attiecīgās profesionālās kvalifikācijas. Pircēja nolaidība,
apkopes intervālu neievērošana, mehāniski bojājumi vai jebkāda veida iekārtas
piesārņojums. Garantija nav spēkā gadījumos, ja precei radušies bojājumi dabas
stihiju dēļ: ugunsgrēks, zibens, lietus, sniegs, krusa (arī Strāvas svārstības
elektrotīklā) u.tml.) un citi iemesli, kas nav radušies Pārdevēja vainas dēļ. Prece
bijusi lietota tam nepiemērotā veidā. Pircējs ir veicis preces pārbūvi, vai
modifikāciju.
11.9. Garantija neattiecas uz preci vai iekārtu, ja ir
noņemtas vai bojātas uzlīmes vai speciālie marķējumi, kas identificē iekārtas
modeli, sērijas numurus.
12. ATTEIKUMA TIESĪBAS
12.1. Pircējs,
kas ir patērētājs pēc Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās
definīcijas, var izmantot atteikuma tiesības un četrpadsmit (14) dienu laikā
atteikties no www.proeko.lv interneta veikalā iegādātās preces, un atgriezt to
atpakaļ Pārdevējam.
12.2. Atteikuma
tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Pircējs vai trešā persona,
kas nav pārvadātājs un kuru ir norādījis Pircējs, kā preces saņēmēju, ir
ieguvusi preci valdījumā.
12.3 Pircējam
ir jāinformē Pārdevēju par lēmumu atteikties no Līguma pirms atteikuma termiņa
beigām, izmantojot standarta Atteikuma veidlapas paraugu vai nosūtot Pārdevējam
jebkādu citu nepārprotamu paziņojumu par lēmumu atteikties no Līguma. Pircējs
elektroniski aizpildīto atteikuma veidlapu vai kādu citu nepārprotamu
paziņojumu par atteikumu var nosūtīt uz e-pastu: [email protected].
12.4. Pircējs
nodod preci atpakaļ Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc
tam, kad nosūtījis Pārdevējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma
tiesību izmantošanu.
12.5. Pārdevējs
14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad saņēmis Pircēja paziņojumu par
lēmumu atkāpties no Līguma un pēc tam, kad ir saņēmis atpakaļ preci, atmaksā
Pircējam viņa samaksāto naudas summu pa preci. Pārdevējs minēto naudas summu
atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja
Pircējs, izņemot gadījumus, kad Pircējs un Pārdevējs ir vienojušies citādi.
12.5. Pārdevējs
ir tiesīgs aizturēt Pircēja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad
Pārdevējs ir saņēmis preci vai Pircējs iesniedzis Pārdevējam apliecinājumu par
to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ.
12.6. Atteikuma
tiesību izmantošanas gadījumā Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas.
Pārdevējs atmaksā pircējam tikai preču vērtību (neiekļaujot transporta
izmaksas).
12.7. Pircējs
atgriež NELIETOTU preci Pārdevējam tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā
komplektācijā, kādā tā tika saņemta, kopā ar preces pavaddokumentiem –
garantijas talonu (ja tāds tika izsniegts), lietošanas instrukciju un citiem ar
preci saistītajiem dokumentiem.
12.8. Pircējs
nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
1.
prece tikusi izgatavota vai pasūtīta pēc Pircēja
norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
2.
prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma
termiņš;
3.
Pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru
veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
4.
prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir
neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
5.
Pircējs ir pieprasījis Pārdevējam ierasties un
veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus.
6.
Ja Pārdevējs, ierodoties pie Pircēja, piegādā
preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai
tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajām papildus
precēm.
7.
Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām
personām un tādām personām, kas nav patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības
likuma izpratnē.
13. NEPĀRVARAMA VARA
Puses neatbild par Līguma noteikumu neievērošanu vai
nepienācīgu izpildi, ja tā notikusi tādu no Pusēm neatkarīgu apstākļu dēļ,
kurus attiecīgā Puse nebija spējīga paredzēt un kontrolēt ar saprātīgiem
līdzekļiem un kas padara saistību izpildi par neiespējamu (Nepārvaramas varas
apstākļi).
14. ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMS
Puses neatbild par netiešajiem zaudējumiem, piemēram:
negūtajiem ienākumiem vai plānoto ietaupījumu jebkāda veida iekārtas vai mehānismu
dīkstāves gadījumā.
15. CITI NOTEIKUMI
15.1. Jebkurš ar Līgumu saistīts dokuments, tostarp
pretenzija, paziņojums jāizteic rakstveidā, papīra vai elektroniskā formā,
nosūtot uz otras Puses Speciālajos noteikumos norādīto kontaktadresi.
15.2. Strīdus un domstarpības, kas varētu rasties vai
radīsies starp Pusēm Līguma izpildes laikā, Puses risinās savstarpējo pārrunu
ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi, kas izriet no Līguma (Noteikumiem
un vai Speciālajiem noteikumiem), tiks risināti pēc prasītāja Puses izvēles
Latvijas Republikas tiesā.
15.3. Ja mainās nosaukums, juridiskā adrese, norēķinu
informācija, e-pasts un citas Līguma izpildei nepieciešamās ziņas, Puses
rakstveidā informē uz Līgumā norādītajām kontaktu adresēm viena otru iespējami
īsā laikā, bet ne vēlāk kā 5 (piecas) dienas pirms izmaiņu iestāšanās (ja
iespējams).
15.4. Ja Līgumā nav noteikts citādi, Līguma pielikumus,
grozījumus un papildinājumus sagatavo rakstveidā, papīra formā vai
elektroniski, tos paraksta Pušu pilnvaroti pārstāvji, un pēc tam tie kļūst par
Līguma neatņemamu sastāvdaļu.
15.5. Noteikumi sagatavoti latviešu un angļu valodās, no
kurām, pretrunu gadījumā, priekšroka dodama latviešu valodai. Ja kāds no šiem
Noteikumiem ir pretrunā ar Speciālajiem noteikumiem, tad noteicošie būs
Speciālie noteikumi.