E-VEIKALA LIETOŠANAS NOTEIKUMI


Mājas lapas īpašnieks ir SIA "PRO-EKO" (turpmāk tekstā "uzņēmums" ), reģistrācijas Nr. 40203287462, juridiskā adrese Rīga, Caunes iela 10 K1-80, LV -1006. Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar mājas lapas lietošanu vai noteikumiem, lūdzu, sazināties ar mums, izmantojot kontaktu formu, vai rakstiet mums uz e-pastu – [email protected]. Mājas lapas saturs ir uzņēmuma īpašums, jebkādas informācijas pārpublicēšana vai izmantošana ir jāsaskaņo ar uzņēmumu. Visas tiesības ir aizsargātas.

Izmantojot SIA "PRO-EKO" interneta veikalu www.proeko.lv, Jūs apliecināt, ka Jūs piekrītat interneta veikala lietošanas noteikumiem.


DISTANCES LĪGUMS

Vispārīgie noteikumi
Apstiprināti 12.04.2024

1. DARBĪBAS JOMA
1.1. Pārdošanas līguma (turpmāk – Līgums) vispārīgie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka SIA “PRO-EKO” (turpmāk – Pārdevējs) un jebkura SIA “PRO-EKO” klienta (turpmāk – Klients) kā pircēja pirkuma darījuma vispārīgos noteikumus un nosacījumus.
1.2. Iegādājoties preces Interneta veikalā, Jūs apliecināt, ka esat iepazinies un piekrītat Distances līguma noteikumiem.
1.3 Pārdevējs un Klients (turpmāk kopā – Puses, katrs atsevišķi - Puse) papildu šiem noteikumiem var vienoties par īpašiem sadarbības noteikumiem (turpmāk - Speciālie noteikumi), kas satur Pārdevēja piedāvātos un Klienta apstiprinātos specifiskos noteikumus.
1.4 Visi uz Noteikumu un/vai Speciālo noteikumu pamata izstrādātie dokumenti uzskatāmi par Līguma neatņemamu sastāvdaļu.
1.5 Pirkumu interneta veikalā var veikt jebkurš Pircējs - pirkuma veikšanai nav nepieciešama reģistrācija.
1.6. Visas preču cenas ir norādītas EIRO (€), iekļaujot PVN (21%). Izmaksas par preču piegādi nav iekļautas preces cenā un par preču piegādi un tās izmaksām vienojas atsevišķi.
1.7. Pārdevējs ir tiesīgs veikt grozījumus Noteikumos vai papildināt tos, par to elektroniski paziņojot klientam uz Speciālajos noteikumos norādīto elektroniskā pasta adresi. Spēkā esošā Noteikumu versija ir pieejama Pārdevēja mājaslapā www.proeko.lv sadaļā NOTEIKUMI un ir saistoša Pusēm bez parakstīšanas.
1.8. Aktuālā Noteikumu redakcija stājas spēkā sākot ar nākamo mēnesi pēc noteikumu publicēšanas Pārdevēja mājaslapā www.proeko.lv un paziņojuma par jauno redakciju nosūtīšanas Klientam. Līdz Noteikumu spēkā stāšanās brīdim Pušu tiesiskās attiecības, kas izriet no Līguma, regulē iepriekšējā Noteikumu redakcija.

2. VIENOŠANĀS PAR SPECIĀLAJIEM NOTEIKUMIEM
2.1. Lai vienotos par specifisku papildu noteikumu piemērošanu, Klients nosūta pieprasījumu (turpmāk – Pieprasījums) uz Pārdevēja elektroniskā pasta adresi: [email protected], Speciālo noteikumu sagatavošanai un noslēgšanai. Pēc Pieprasījuma saņemšanas, Pārdevējs var pieprasīt no Klienta nepieciešamo informāciju Speciālo noteikumu sagatavošanai.
2.2. Pēc Klienta Pieprasījuma un sniegtās informācijas, Pārdevējs sagatavo Speciālo noteikumu piedāvājumu uz konkrētu laika posmu vai konkrētam Klienta pasūtījumam.
2.3. Speciālo noteikumu sagatavošanas gadījumā Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pušu paraksttiesīgās personas ir parakstījušas Speciālos noteikumus. Pēc Līguma stāšanās spēkā Klients veic pasūtījumu(s), atbilstoši Noteikumos aprakstītajai kārtībai.
2.4. Ja Puses nenoslēdz vienošanos par Speciālajiem noteikumiem, Pušu attiecības regulē tikai šie Noteikumi, kā arī Latvijas Republikas normatīvie akti.

3. PASŪTĪJUMA VEIKŠANA
3.1. Klients pasūta preci, iesniedzot Pārdevējam rakstveida pasūtījumu (turpmāk – Pasūtījums), norādot tajā preces, to daudzumu, piegādes vietu (Preču piegādes nosacījumi tiek precizēti atsevišķi).
3.2. Lai pasūtītu preces, sadaļā "E-VEIKALS" izvēlieties preču kategoriju un attiecīgajā kategorijā izvēlieties preci, kuru vēlaties pasūtīt vai iegādāties.     
3.3 Pievienojiet to pirkuma grozam, spiežot pogu "Ielikt grozā" (pirkumu groza saturs redzams mājaslapas labajā pusē).
3.4. Kad esat atlasījis preces, kuras vēlaties iegādāties, zem pirkuma groza spiediet pogu ‘’Pasūtīt’’.
3.5 Lai pabeigtu pasūtījuma noformēšanu, aizpildiet nepieciešamos laukus, obligāti aizpildāmie lauki atzīmēti ar   zvaigznīti (*)  (vārds, uzvārds, e-pasta adrese un tālrunis), kā arī izvēlēties Jums ērtāko pasūtījuma saņemšanas veidu. Pārbaudiet ievadītos datus un nospiediet “Pasūtīt’’. Pēc pasūtījuma veikšanas e-pastā saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu un rēķinu.
3.6. Ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc Pasūtījuma saņemšanas, Pārdevējs apstiprina tā reģistrāciju vai noraida Pasūtījumu, ja Pasūtījuma izpilde nav iespējama, nenorādot iemeslu.
3.7. Ja uz Pasūtījumu, ņemot vērā tā saturu un apjomus, Pārdevējs var piedāvāt Klientam izdevīgākas cenas, nākamajā darba dienā pēc Pasūtījuma reģistrēšanas vai vienojoties par citu termiņu, Klientam tiek nosūtīts atbilstošs Pārdevēja komercpiedāvājums (turpmāk – Komercpiedāvājums). Ja Komercpiedāvājumā nav noteikts citādi, tad tas ir spēkā 30 kalendārās dienas no tā nosūtīšanas dienas. Šādā gadījumā Pasūtījums tiek uzskatīts par noformētu dienā, kad Klients ir apstiprinājis Komercpiedāvājumu.
3.8. Ja Pasūtījuma ietvaros nav iespējams sagatavot Komercpiedāvājumu, Pasūtījumu noformē, piemērojot Pārdevēja mājaslapā pieejamajos katalogos norādītās cenas.
3.9. Pasūtījuma izpilde Pārdevējam ir saistoša no dienas, kad Pasūtījums ir reģistrēts un/vai ir saņemts Komercpiedāvājuma apstiprinājums.
3.10. Ja apstiprināts Pasūtījums tehniski nav atrisināms un izpildāms, Pārdevējs nekavējoties par to informē Klientu. Šāds Pasūtījums nav saistošs Pārdevējam un Klientam nav tiesību prasīt tā izpildi.
3.11. Pēc Pasūtījuma veikšanas Klientam nav tiesību atteikties no preču iegādes, ja vien netiek panākta Pušu abpusēja vienošanās par Pasūtījuma anulēšanu.
3.12. Ja Pasūtījumā ir preces, kas nav Pārdevēja noliktavā, Pārdevējs, apstiprinot pasūtījumu, ir tiesīgs noteikt citu šādu preču piegādes gala termiņu, kā arī noteikt Klientam pienākumu veikt pilnīgu vai daļēju šāda Pasūtījuma priekšapmaksu.

4. KONFIDENCIALITĀTE
4.1. Šī Līguma, tostarp Vispārējo un Speciālo noteikumu, izpratnē konfidenciāla un trešajām pusēm neatklājama informācija ir: jebkura konfidenciāla rakstura informācija un dati, kas pieejami Klientam (ieskaitot  Klienta pasūtījumu vai Pārdevēja Komercpiedāvājuma saturu), kā arī šī Līguma saturs un jebkāda cita informācija, kas apzīmēta kā konfidenciāla.
4.2. Konfidencialitātes noteikumiem ir spēkā šī līguma darbības laikā un gadu pēc tā izbeigšanas, neatkarīgi no iemesla.
4.3. Mājas lapas saturs ir uzņēmuma īpašums, jebkādas informācijas pārpublicēšana vai izmantošana ir jāsaskaņo ar uzņēmumu. Visas tiesības ir aizsargātas.

5. PREČU CENAS
5.1. Pārdevēja piedāvāto preču cenas ir noteiktas katalogos, kas pieejami  Pārdevēja mājaslapā  WWW.PROEKO.LV .
5.2. Ņemot vērā preču saturu un apjomus/daudzumus Klienta pasūtījumā, Pārdevējs ir tiesīgs izteikt Komercpiedāvājumu ar cenām, kas atšķiras no katalogā norādītajām. Taču šādas Pārdevēja Komercpiedāvājumā minētās cenas attiecas tikai un vienīgi uz tajā norādītajām precēm (specifikācijām un daudzumiem) un ir spēkā tikai gadījumā, ja Klients to akceptējis Pārdevēja norādītajā termiņā.
5.3. Ja Pārdevējs neizsniedz speciālu Komercpiedāvājumu, tad tiek piemērotas katalogos norādītās cenas, kuras ir spēkā uz Klienta Pasūtījuma iesniegšanas dienu.
5.4. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā veikt cenu izmaiņas katalogos, kā arī jebkādas citas izmaiņas katalogos saistībā ar informāciju par precēm. Izmaiņas neattiecas uz jau apstiprinātiem Pasūtījumiem.

6. PIEGĀDES NOTEIKUMI
6.1. Ja apstiprinātā Pasūtījuma noteikumos nav noteikts citādi, Pasūtījuma piegāde notiek saskaņā ar Pārdevēja izstrādātajiem maršrutiem un piegādes laiks saskaņā ar vienošanos un izvēlētā piegādes veida.
6.2. Ja Puses ir vienojušās, ka Klients pasūtītās preces saņems Pārdevēja noliktavā, Klients tās izņem Pārdevēja noliktavā Pasūtījumā noteiktajā termiņā, vai, ja tas nav noteikts, 3 (trīs) nedēļu laikā no Pārdevēja paziņojuma par preču pienākšanu Pārdevēja noliktavā.
6.2.1. Ja noteiktais Pasūtījuma saņemšanas termiņš netiek ievērots, Pārdevējs ir tiesīgs par katru šāda termiņa kavēšanas dienu piemērot maksu par Pasūtījuma uzglabāšanu noliktavā – EUR 10 (desmit) par katru noliktavā uzglabāto dienu.
6.3. Pārdevējs var vienpusēji apturēt jebkura Pasūtījuma piegādi, ja Klients nav pilnībā apmaksājis Speciālajos noteikumos saskaņoto priekšapmaksas summu vai, ja Klients kavē Pārdevēja piestādīto rēķinu apmaksu. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji ieskaitīt jebkurus Klienta maksājumus vispirms esošo neapmaksāto summu segšanai un tikai tad attiecīgā Pasūtījuma apmaksai.
6.5. Puses par piegādes termiņu vienojas atsevišķi nestandarta Pasūtījumu izpildes gadījumā, kur piegādājamās kravas garums pārsniedz 6 m, vai smagu kravu piegādes gadījumā, kad ir nepieciešama īpaša izkraušanas iekārta.
6.6. Gadījumos, kad Pasūtījuma izpildei preču iekraušanai vai izkraušanai ir nepieciešams īpašs aprīkojums vai ir jebkādas citas īpašas vajadzības, šādas izmaksas tiek pierēķinātas Pasūtījuma cenai.
6.7. Pusēm nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc šādas informācijas uzzināšanas, jāpaziņo otrai Pusei par iespēju, ka preču piegāde/izņemšana var kavēties, kā arī jāinformē par aizkavēšanās iemesliem un iespējamo jauno piegādes/izņemšanas datumu.
6.8. Plānotās piegādes kavēšanās, ja par to paziņots Klientam, nedod tiesības Klientam izvirzīt prasības Pārdevējam un/vai atcelt Pasūtījumu.
6.9. Ja Puses nevienojas par piegādes noteikumiem, piegāde tiek veikta Pārdevēja norādītā noliktavā.

7. PRECES PIEŅEMŠANA UN PĀRBAUDE
7.1. Piegādāto preču nodošana un pieņemšana tiek noformēta ar abpusēju preču pavadzīmes parakstīšanu.
7.1.1. Rēķins var tikt sagatavots arī elektroniski, kas ir derīgs bez paraksta, saskaņā ar likumu "Par grāmatvedību" 7.1. pantu.
7.2. Klients Pasūtījumā norāda personu, kas Klienta norādītajā piegādes adresē vai Pārdevēja noliktavā ir tiesīga pieņemt preces un parakstīt dokumentus par preču saņemšanu. Ja Pasūtījumā netiek norādīta konkrēta persona, kas tiesīga pieņemt preces, Pārdevējs ir tiesīgs nodot preces jebkuram Klienta pārstāvim, neprasot uzrādīt īpašu pilnvarojumu, atbildību par to uzņemas pats Klients.
7.3. Saņemot preci, Klienta pārstāvis nekavējoties rūpīgi pārbauda, vai preces, to daudzums, komplektācija un marķējums atbilst preču pavadzīmei, un vai precēm (iepakojumiem) nav vizuālu bojājumu.
7.4. Parakstot preču pavadzīmi, Klients apstiprina preču atbilstību Noteikumu 7.3.punktā noteiktajam, un turpmāk neizvirza jebkādas pretenzijas par apstiprināto.
7.5. Preču neatbilstības (kvalitātes prasībām un/vai tehniskajai specifikācijai) gadījumā Klientam ir tiesības atgriezt vai samainīt preci, ievērojot šo Noteikumu 11. sadaļā noteikto kārtību.
7.6. Parakstot preču pavadzīmi, viss risks par preces bojājumu, zaudējumu vai bojāeju un atbildība par preču glabāšanu pāriet Klientam.
7.7. Ja Klients preci iegādājas ar mērķi to tālāk realizēt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma subjektiem, Klients pilnībā atbild pret patērētājiem saistībā ar jebkuriem to prasījumiem par preču neatbilstību.

8. PREČU ATGRIEŠANA
8.1. Pusēm savstarpēji vienojoties, Klients var atgriezt Pārdevējam preces par iepriekš atrunātu atgriešanas vērtību, par kuru šajā gadījumā samazinās Klienta maksāšanas saistības pret Pārdevēju. Preču atgriešana ir iespējama tikai saskaņojot to ar Pārdevēja pārdošanas menedžeri, pretējā gadījumā Klienta maksāšanas saistības nesamazinās.
8.2. Pārdevējs var pieņemt Klienta atgriezto preci par samazinātu vērtību, ņemot vērā Pārdevējam radušās izmaksas saistībā ar transportēšanu un citiem pasākumiem, kas veikti attiecībā uz konkrēto preci, vienpusēji nosakot cenas samazinājumu, bet ne vairāk par 20% no sākotnējās vērtības.
8.3. Par atgriešanas transporta izmaksām ir atbildīga tā Puse, kas atgriež preci. Piegādei jāpievieno atgriešanas pavadzīme, kurā jāuzrāda šāda informācija: (1.) personas, ar kuru saskaņota atgriešana, vārds; (2.) atgriešanas iemesls; (3.) pareizs preces nosaukums un daudzums; (4.) Pārdevēja pavadzīmes vai rēķina numurs; (5.) Pasūtījuma numurs.
8.4. Atgriešanai tiek pieņemtas tikai tās preces, kuras ir derīgas tālākai pārdošanai un ir ražotāju oriģinālajos iepakojumos. Tālākpārdošanas iespēju novērtē Pārdevēja speciālists.

9. PASŪTĪJUMU APMAKSA
9.1. Klients maksā Pārdevējam par Pasūtījumu saskaņā ar Pārdevēja izrakstīto rēķinu vai preču pavadzīmi, atbilstoši Speciālajos noteikumos vai Pasūtījumā norādītajiem apmaksas noteikumiem un termiņiem.
9.2. Pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt no Klienta pilnīgu vai daļēju priekšapmaksu par precēm pirms Pasūtījuma izpildes uzsākšanas vai pirms preču nodošanas Klientam.
9.3. Pasūtījums ir uzskatāms par apmaksātu dienā, kad maksājums ir ieskaitīts Pārdevēja bankas norēķinu kontā.
9.4. Ja Klients neapmaksā rēķinu noteiktajā termiņā, Pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt un saņemt no Klienta nokavējuma procentus 0,2% no kavētās summas par katru kavējuma dienu. Klienta maksājumi tādā gadījumā vispirms tiek ieskaitīts procentu samaksai, bet pēc tam pamatparāda dzēšanai.
9.5. Maksājumu nokavējuma gadījumā Pārdevējs ir tiesīgs nodot lietu par ārpustiesas parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējiem. Klients šādā gadījumā atlīdzina Pārdevējam ar šādu pakalpojumu saņemšanu saistītos izdevumus.

11. GARANTIJA
11.1. Ja tiek konstatēta preču neatbilstība kvalitātes prasībām un/vai tehniskajai specifikācijai, Klients nekavējoties, bet ne vēlāk kā 1 (viena) mēneša laikā no Pasūtījuma nodošanas brīža, nosūta Pārdevējam rakstveida paziņojumu, norādot Pasūtījumā ietverto preču neatbilstību vai defektu, Pasūtījuma numuru un preču pavadzīmes numuru, pievienojot tam neatbilstošās  /defektīvās preces.
11.2. Pārdevējs izskata Klienta paziņojumu iespējami īsā laika posmā un informē Klientu par paziņojuma pamatotību. Ja paziņojums ir pamatots, Pārdevējs informē par neatbilstošās preces nomaiņu vai preču vērtības atlīdzināšanu.
11.3. Preces, kuru defekti ir radušies pēc to nodošanas Klientam, it īpaši, ja trūkumus nevarēja nepamanīt preču nodošanas Klientam brīdī, netiek apmainītas un Pārdevējs neatlīdzina to vērtību.
11.4. Visos gadījumos Pārdevēja atbildība par preču defektiem, trūkumiem un neatbilstību specifikācijai ir aprobežota ar attiecīgo defektīvo un/vai neatbilstošo preču vērtību vai preču apmaiņu, un Pārdevējs nav atbildīgs Klientam vai trešajām personām par jebkādiem tiešiem vai netiešiem zaudējumiem uz iepriekš minētā pamata.
11.5. Pārdevēja piegādātajām precēm ir spēkā ražotāja kvalitātes garantija preču ražotāja dotajā apmērā un termiņā. Garantijas termiņa beigas skaita no dienas, kad preces nodotas Klientam, taču garantija ir spēkā tikai pie nosacījuma, ka Klients ir izpildījis visas savas maksāšanas saistības pret Pārdevēju.
11.6. Katrai no precēm ir piemērojami tās ražotāja noteiktie garantijas noteikumi (atrodami preces ražotāju mājas lapās vai tos var saņemt pēc atsevišķa pieprasījuma).
11.7. Klientam laicīgi  un pienācīgi jāiepazīstas ar ražotāja garantijas nosacījumiem. Pirms Pasūtījuma veikšanas. Veicot Pasūtījumu, Klients akceptē ražotāja garantijas noteikumus. Pārdevējs nav atbildīgs par ražotāja garantijas noteikumu izpildi. Garantija ir spēkā tikai tad, ja ir ievēroti preču garantijas noteikumi, it īpaši attiecībā uz preču lietošanu un uzstādīšanu.
11.8. Garantija neattiecas uz preču darbības traucējumiem vai bojājumiem, kuri radušies tādu iemeslu dēļ kā, piemēram, dabisks nolietojums iekārtas mehānismos, baterijām, iekārtu uzstādīšana vai regulēšana, kas neatbilst ražotāja norādījumiem vai instrukcijām. Preci uzstādījusi persona, kurai nav attiecīgās profesionālās kvalifikācijas. Pircēja nolaidība, apkopes intervālu neievērošana, mehāniski bojājumi vai jebkāda veida iekārtas piesārņojums. Garantija nav spēkā gadījumos, ja precei radušies bojājumi dabas stihiju dēļ: ugunsgrēks, zibens, lietus, sniegs, krusa (arī Strāvas svārstības elektrotīklā) u.tml.) un citi iemesli, kas nav radušies Pārdevēja vainas dēļ. Prece bijusi lietota tam nepiemērotā veidā. Pircējs ir veicis preces pārbūvi, vai modifikāciju.
11.9. Garantija neattiecas uz preci vai iekārtu, ja ir noņemtas vai bojātas uzlīmes vai speciālie marķējumi, kas identificē iekārtas modeli, sērijas numurus.

12. ATTEIKUMA TIESĪBAS
12.1. Pircējs, kas ir patērētājs pēc Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās definīcijas, var izmantot atteikuma tiesības un četrpadsmit (14) dienu laikā atteikties no www.proeko.lv interneta veikalā iegādātās preces, un atgriezt to atpakaļ Pārdevējam.
12.2. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru ir norādījis Pircējs, kā preces saņēmēju, ir ieguvusi preci valdījumā.
12.3 Pircējam ir jāinformē Pārdevēju par lēmumu atteikties no Līguma pirms atteikuma termiņa beigām, izmantojot standarta Atteikuma veidlapas paraugu vai nosūtot Pārdevējam jebkādu citu nepārprotamu paziņojumu par lēmumu atteikties no Līguma. Pircējs elektroniski aizpildīto atteikuma veidlapu vai kādu citu nepārprotamu paziņojumu par atteikumu var nosūtīt uz e-pastu: [email protected].
12.4. Pircējs nodod preci atpakaļ Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis Pārdevējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
12.5. Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad saņēmis Pircēja paziņojumu par lēmumu atkāpties no Līguma un pēc tam, kad ir saņēmis atpakaļ preci, atmaksā Pircējam viņa samaksāto naudas summu pa preci. Pārdevējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja Pircējs, izņemot gadījumus, kad Pircējs un Pārdevējs ir vienojušies citādi.
12.5. Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt Pircēja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad Pārdevējs ir saņēmis preci vai Pircējs iesniedzis Pārdevējam apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ.
12.6. Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas. Pārdevējs atmaksā pircējam tikai preču vērtību (neiekļaujot transporta izmaksas).
12.7. Pircējs atgriež NELIETOTU preci Pārdevējam tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, kopā ar preces pavaddokumentiem – garantijas talonu (ja tāds tika izsniegts), lietošanas instrukciju un citiem ar preci saistītajiem dokumentiem.

12.8. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
1.       prece tikusi izgatavota vai pasūtīta pēc Pircēja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
2.       prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
3.       Pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
4.       prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
5.       Pircējs ir pieprasījis Pārdevējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus.
6.       Ja Pārdevējs, ierodoties pie Pircēja, piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajām papildus precēm.
7.       Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām un tādām personām, kas nav patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē.

13. NEPĀRVARAMA VARA
Puses neatbild par Līguma noteikumu neievērošanu vai nepienācīgu izpildi, ja tā notikusi tādu no Pusēm neatkarīgu apstākļu dēļ, kurus attiecīgā Puse nebija spējīga paredzēt un kontrolēt ar saprātīgiem līdzekļiem un kas padara saistību izpildi par neiespējamu (Nepārvaramas varas apstākļi).

14. ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMS
Puses neatbild par netiešajiem zaudējumiem, piemēram: negūtajiem ienākumiem vai plānoto ietaupījumu jebkāda veida iekārtas vai mehānismu dīkstāves gadījumā.

15. CITI NOTEIKUMI
15.1. Jebkurš ar Līgumu saistīts dokuments, tostarp pretenzija, paziņojums jāizteic rakstveidā, papīra vai elektroniskā formā, nosūtot uz otras Puses Speciālajos noteikumos norādīto kontaktadresi.
15.2. Strīdus un domstarpības, kas varētu rasties vai radīsies starp Pusēm Līguma izpildes laikā, Puses risinās savstarpējo pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi, kas izriet no Līguma (Noteikumiem un vai Speciālajiem noteikumiem), tiks risināti pēc prasītāja Puses izvēles Latvijas Republikas tiesā.
15.3. Ja mainās nosaukums, juridiskā adrese, norēķinu informācija, e-pasts un citas Līguma izpildei nepieciešamās ziņas, Puses rakstveidā informē uz Līgumā norādītajām kontaktu adresēm viena otru iespējami īsā laikā, bet ne vēlāk kā 5 (piecas) dienas pirms izmaiņu iestāšanās (ja iespējams).
15.4. Ja Līgumā nav noteikts citādi, Līguma pielikumus, grozījumus un papildinājumus sagatavo rakstveidā, papīra formā vai elektroniski, tos paraksta Pušu pilnvaroti pārstāvji, un pēc tam tie kļūst par Līguma neatņemamu sastāvdaļu.
15.5. Noteikumi sagatavoti latviešu un angļu valodās, no kurām, pretrunu gadījumā, priekšroka dodama latviešu valodai. Ja kāds no šiem Noteikumiem ir pretrunā ar Speciālajiem noteikumiem, tad noteicošie būs Speciālie noteikumi.